وكيل دلسوز وكيل دلسوز .

وكيل دلسوز

خريد ممبر فيك

ممبر فيك تلگرام خريد ممبر فيك تلگرام رايگان 

افزودن اد ممبر گروه تلگرام به صورت پولي و رايگان است. يكي از اين ها ممبر هاي فيك هستند كه به صورت پولي به زيادي يافت مي شوند اما به صورت رايگان پيدا كردن آنها سخت است.

براي خريد ممبر فيك و ثبت سفارش با تخفيف به سايت زير مراجعه كنيد.

ممبر فيك چيست؟

فيك به ممبراي گفته مي‌شود كه وجود خارجي ندارند و فقط تعداد اعضاي شما را نشان مي دهند يعني با خريد اين ممبر ها فقط اعضاي شما بالا مي روند پس بهتر است آنها را به صورت رايگان دريافت كنيم.

چگونه ممبر هاي فيك رايگان دريافت كنيم؟

دريافت ممبر هاي فيك به صورت رايگان شما فقط يك راه داريد و آن اين است كه از بعضي از شركت ها ممبر تلگرام را رايگان دريافت كنيم.

چگونه و چرا شركت ها ممبر رايگان ميدهند؟

در هر شركت نياز به خدمه دارد و براي شركت هاي اد ممبر خدمه هاي ماهر و كار بلد شروع به كار كنند، پس به همين دليل اول از كساني كه درخواست ثبت نام دارند امتحاني ميگيرند.

ما مي‌توانيم با پيدا كردن اينگونه شركت‌ها به صورت رايگان ممبر فيك دريافت كنيد. درست است كه اينگونه شركت ها ممبر هاي زيادي نمي دهند (مثلا هر شركت ده ممبر فيك) پيس شما مي توانيد با كمي وقت گذاشتن ماهانه چيزي حدود ۱۰۰ شركت پيدا كنيد و با گشتن مي توان در ماه چيزي حدود ۱۰۰۰ ممبر فيك به كانال خود اضافه كنيم.

آيا از اين شركت ها ممبر بيشتري بگيريم؟

شركت ها قبل از اينكه شروع به كار كنند بايد اعتماد كاربران را به خود جلب كنند و اطمينان دهند كه بهترين كار برايشان انجام ميشود.

شركت ها براي جلب اعتماد كاربران خود شروع به دادن ممبر هاي رايگان به كانال ها مي كنند تا بتوانند از اين راه اعتماد ادمين را جلب كند و به بتوانند اين ادمين را مشتري خود كنند.

معمولا اين نوع شركت‌ها ممبر هاي بيشتري به آنها مي‌دهند با اين كار مي توانند مشتري هاي بيشتري پيدا كنند.

البته يك راه بسيار خوب هم وجود دارد اما پيدا كردن آن سخت است.

كار با ربات افزايش ممبر فيك

درست است ربات هاي وجود دارد كه افراد براي اينكه كانال خود را به بهتر و من براي واقعي و اضافه كنند اين روبات ها را مي سازند و قبل از اين كار شما بايد وارد كانال آن فرد شويد با اين كار مي‌توان گفت كه براي خود واقعي جمع كردند.

شما مي‌توانيد از دو را ممبر هاي فيك رايگان دريافت كنيد.

۱- كردن شركت ها كه به دنبال كارآموز هستند و شركت‌هايي كه به دنبال افزايش اعتبار هستند
۲- ربات هاي كه به شما ممبر رايگان ميدهند

نكته: اين نوع ربات ها به شما به تعدادي مشخص ممبر ميدهند مثلا به هر كانال 1000 ممبر فيك ميدهد. سعي كنيم از منبر هاي فيك و تقلبي استفاده نكنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۸:۴۵ توسط:عليرضا موضوع: