وكيل دلسوز وكيل دلسوز .

وكيل دلسوز

ايده هاي جديد براي آرايشگاه زنانه

مديريت يك سالن زيبايي يكي از مشاغل بسيار سخت است كه نياز به ذهني خلاق دارد تا بتوانند در فراز و نشيب‌ها دوام بياورد و همواره بالاتر از رقبا قرا بگيرد. يك مدير همواره بايد دنبال ايده هاي جديد براي آرايشگاه زنانه خود باشد تا بتوانند به موفقيت برسد و از اين ايده ها به‌عنوان مزيت رقابتي استفاده كند.

خلاقيت

همان‌طور كه گفته شد يك آرايشگر و يا يك مدير سالن زيبايي بايد ذهني خلاق داشته باشد و از اين ذهن براي كشف و ساخت ايده‌هاي جديد براي آرايشگاه زنانه خود استفاده كنيد.

همان‌طور كه مي‌دانيد خلاقيت موتور محرك پيشرفت و موفقيت است و كسب‌وكاري كه اين از عامل پيروي نكند مانند ماشيني به موتور خواهد بود كه هرگز روشن نمي‌‍شود و به مقصد (موفقيت و در صدر بودن) نمي رسد.

فاكتورهاي مهم موفقيت در آرايشگاه زنانه

اگر قرار است كارهايي كه شما مي‌كنيد از بقيه بهتر باشد و همه شمارا انتخاب كنند بايد در كارهايتان از سه فاكتور پيروي كنيد.

  1. هزينه

يكي از مسائل مهم در اقشار جامعه هزينه‌اي كه بايد بپرازنند و هر چقدر اين هزينه معقول تر (ارزان تر نه) باشد احتمال انتخاب شما بيشتر مي‌شود.

  1. كيفيت

كيفيت و قيمت دو نقطه متوازي در كنار يكديگر هستند كه هر چقدر يكي از آن‌ها افزايش يابد دومي نيز بايد افزايش يابد، پس اگر ميخواهيد هزينه‌هاي خوبي را براي خود به دست آوريد بايد كيفيت بسيار خوبي را نيز ارائه كنيد.

  1. ايده‌هاي نو

فاكتور سوم كه ميتوان گفت از بقيه مهم تر است و عامل بودن دو عنصر ديگر است ارائه ايده است زماني كه كسب و كار شما حرفي براي گفتن نداشته باشد و همه چيزش از بقيه كپي برداري شود هيچوقت شما به موفقيت نمي‌رسيد، شايد درآمد داشته باشيد اما موفقيت افقي است كه هيچوقت آن را لمس نخواهيد كرد.

در اين مقاله سعي شده است تا كامل ترين ايده‌هاي جديد براي آرايشگاه زنانه جمع آوري شود و در خدمت شما دوستان عزيز قرار گيرد.

براي مشاهده كامل مقاله ايده هاي جديد براي آرايشگاه زنانه كليك كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۶:۳۴ توسط:عليرضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :