وكيل دلسوز وكيل دلسوز .

وكيل دلسوز

صفر تا صد تاسيس سالن آرايشي

براي تأسيس هر كسب و كار نوپايي نياز است تا به نكاتي توجه نمود كه در همان ابتداي كار با شكست مواجه نشد. قطعاً تأسيس يك سالن زيبايي هم به‌سختي بقيه كسب و كارها است و داراي مراحل و دردسرهاي بسياري است كه اگر درست طي شوند باعث تحقق هدف تأسيس كننده مي‌شوند و اگر در انجام آن‌ها اشتباه نمود تمام زحمات ما بربادرفته و به‌علاوه هدر رفت بسيار زياد هزينه و زمان، روحيه‌ي كار كردن را نيز از ما مي‌گيرد. ما در اين مقاله سعي كرده‌ايم صفر تا صد تأسيس سالن آرايشي و نكات قابل‌توجه آن را براي شما توضيح دهيم.

اميد است با توجه به اين نكات و توجه به جزئيات بتوان يك سالن زيبايي بسيار موفق را راه‌اندازي كرد تا به‌علاوه كسب درآمد بتوان خدمات خوبي را به مردم ارائه داد.

پيش‌نيازهاي تأسيس سالن زيبايي

قبل از تأسيس و افتتاح سالن زيبايي شما بايد به فكر پيش‌نيازهاي آن باشيد تا بتوانيد حساب‌شده كاركنيد و از مشكلاتي كه ممكن است در طول مسير به سراغ شما مي‌آيد محفوظ بمانيد. محاسبه دقيق هركدام از اين پيش‌نيازها با سرنوشت شما و سالن آرايشي شما بازي مي‌كنند و شكست يا موفقيت شما در اين مسير را تعيين مي‌كند.

  1. كسب مجوزهاي لازم براي ارايشگاه زيبايي

اولين اقدامي كه شما بايد انجام دهيد اين است اقدام به دريافت مجوز تأسيس سالن زيبايي از صنف آرايشگران بكنيد كه بسيار ضروري است، زيرا تأسيس سالن زيبايي به دليل استفاده از لوازم‌آرايشي كه ممكن است با جون مردم بازي كند بسيار حساس است و نبايد بدون مجوز رسمي انجام شود.

شما براي دريافت مجوز تأسيس سالن زيبايي بايد مداركي را داشته باشيد كه از معمول‌ترين آن‌ها مي‌توان به مدرك آرايشگري است و به‌علاوه آن بهتر است شما يك مدرك معتبر فني و حرفه‌اي از سازمان فني و حرفه‌اي كشور در هر زمينه‌اي كه قرار است سالن زيبايي شما در آن فعاليت نمايد را داشته باشيد. به‌علاوه شما بايد كارت بهداشت را از وزارت بهداشت دريافت نموده و طبق اصول سازمان بهداشت فعاليت نمايد.

براي مطالعه ي كامل مقاله ي صفر تا صد تاسيس سالن آرايشي كليك كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۷:۳۰ توسط:عليرضا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :